mandag den 13. februar 2012

bom bom

Ja så har det da været weekend :) lørdag var i et mega kæmpe indkøbscenter der hedder columbo hvor jeg har købt mig en fin fin pyntekat og et par solbriller, det er super hvis man vil kunne se noget når man går udenfor, for solen er ret skap. Søndag startede ud ret afslappende, og så da vi ikke synes vi kunne blive indenfor hele dagen skulle da lige ud og stå rulleskøjter... ja det blev ikke til mange hjulomdrejninger før det ligesom var overstået, bom bom et styk brækkede håndled.

Så måtte vi en tur på skadestuen, og hold nu op hvor blev jeg positivt overasket! jeg havde forventet meeeeget lang ventetid, men det gik ret stærkt i løbet af den første time var jeg registreret, vurderet, sendt til røgten så kom en times ventetid på svar, ind til en yderst speciel læge som startede med "where are you from? do you speak portuguese?" mit svar "im from denmark, i don't know any portuguese" derfor kom han frem til den fremragende konklusion at fortælle mig en laaang smøre på portugisisk... mens jeg prøvede at gøre opmærksom på at jeg intet forstod af hvad han sagde. Jeg blev lappet sammen og var ude igen 2,5 time efter indtjek. Slet ikke så ringe. Men hvad, vi skulle jo finde ud af hvordan forskellige dele af sundheds systemet virkede, så vi fik da lidt hjælp. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget hehe.

Imorgen starter jeg på en ny arbejdsstation det skal nok blive sjovt, Isabel der har ansvar for os er ikke på afdelingen hele ugen så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar