søndag den 22. april 2012

Immunologisk

Sådan så skete det næsten utænkelige! Mig på immunologisk! og tænk engang det er faktisk ret spændende. Christina og jeg har fået lov til at komme tilbage på Santa Maria hvor vi også var på mikrobiologisk. Det er en lille afdeling i den forstand at der ikke er så mange mennesker og hvad endnu bedre er at dem der så er på afdelingen godt vil snakke med os! det er altså et plus i en læringsituation. Jeg har fået lov til at lav ELISA manuelt for Gina synes det er for kedeligt hvis vi kun skal kigge på og så skaber det en bedre forståelse for hvad der sker inde i apparaturet .Så det har været en rigtigt god uge jeg har også været med til at kigge efter ANA mønster i fluorisens mikroskop og skal det igen i næste uge det er super spændende er blevet lidt pjattet med det.
I Torsdags tog Christina og jeg en tur til madrid og boede hos rigtigt søde Martha som Christina kender. Vi ankom torsdag aften så vi hoppede på hovedet i seng da vi kom frem. Fredag var rundt i Madrids centrum og så på konge-slottet... kongen bor der ikke for han er på hospitalet med en brækket hofte som han pådrog sig på en elefant jagt...
Lørdag var vi en forlystelses park... nu skal de siges at den vildeste rutsjebane jeg til dato havde prøvet var dæmonen i Tivoli...Men i denne her park var der altså og nogle sjov rutsjebaner og det gik alt sammen meget find indtil vi skulle op i den sidste.. Den var vild. Så på den ene side var jeg godt nok lidt nervøs for at skulle op i den men på den anden side viste jeg jo også godt jeg ville fortryde hvis ikke jeg gjorde det. Og hold nu op hvor var det sjovt hehe vildt men rigtigt rigtigt sjovt. Senere var vi ude og køre i kablevogn over noget af madrid det var ret flot og sjovt med en sightseeing tour fra luften.
weeeeee ahhhhh hehehehe det var sjovt
I morgen starter vi på afdelingen igen og jeg glæder mig til at se og lave en masse. Det er næsten lige om at være på en afdeling der hjemme!

Nam nam 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar