fredag den 13. april 2012

Så er påsken ovre


Hej igen. Nu er det ved at være lidt for langt tid siden jeg sidst har skrevet. Før påske afsluttede vi vores forløb på klinisk patologisk afdeling. Her var rart og vi fik lov til at hjælpe til med analyserne.

I påsken fik jeg besøg af mor,far og Rolf, det var rigtigt rart at se dem igen og vi fik gået rigtigt meget. Jeg tror i hvert fald ikke jeg var den eneste med ømme fødder den uge. Vi så borgen her midt i byen, var på "tyve" marked, ude og køre i sporvogn... det er så vildt så tæt de køre på husene, det er lige før man sidder i Hr. og Fru. Portugals stuen nogle gange så tæt er man på vinduerne. Vi var i Sintra og her kørte vi rundt med en bus.. rundt og op at alle "små" bakker, jeg er til dags dato overbevist om at det er netop i dette busselskab pensionerede racerkører får deres arbejde når deres karriere er ovre. Belém var vi også ude og se selvfølgelig skulle vi også liige havde de berømte Pastéis de Belém nom nom.

Nu er tiden så kommet til eksamens stress og i bund og grund er det jeg sidder og skriver blog nu vel i sig selv en oversprings handling.. Jeg sidder ret meget fast og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre og gribe i lige nu, men det går jo nok alt sammen alligevel.

På mandag starter vi et nyt sted i praktik grundet nogle uoverensstemmelser med den klinik vi har været. Vi skal tilbage til Santa Maria det sted vi også var på mikrobiologisk, men denne gang er det på immunologisk vi skal på. Så nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Jeg håber lidt jeg kan få rigtigt
styr på de drilske antistoffer ellers må Christina hjælpe mig hehe ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar