fredag den 23. marts 2012

Benfica!

Så skete det! Christina og jeg kom  på vaskeægte kultur-tur! i tirsdags var vi til fodbold kamp. Benfica vs. Porto. Det var mega god stemning, nogle måske en kende fjendske men hva pokker, det var virkelig en oplevelse også selv om Benfica startede godt ud med en føring de så smed væk ikke længe efter da de lavede selvmål... ikke super smart men om ikke andet vandt de jo stadig til sidst. Heldigvis for det da, der var en lille mand og hans kone inde og se kampen også, der var øjeblikke hvor vi lige måtte diskutere hvordan det nu var man udøvede førstehjælp i tilfælde af at det skulle blive nødvendigt. Den lille mand så i perioder ud til at han kunne falde om hvert øjeblik det skulle være, med et hjertetilfælde. Men det lille portugisiske par var rigtigt søde og fortalt os om ørnen som er Benficas maskot der flyver rundt over stadium før kampen.

Vores fine fine plads hvor vi kunne se det hele!

hihi
I løbet af ugen har vi kigget på hvordan man typebestemmer HPV hernede og hørt om hvor "forkælet" vi er i vores sundhedsystem i forhold til hernede i Portugal. Vi har også været med til at teste for HIV og Hepatitis C. Endelig har vi været i stand til at lave nogle problem stillinger og disse er blevet godkendt. Så nu skal vi til at finde ud af hvordan vi arbejder med HPV der hjemme. Ellers er der ikke sket så meget, lige nu er Christina ude og rulle på hjul og i morgen skal vi på Erasmus tur til Obidos som er en gammel gammel by der ligger inde i en borg. Ellers er der ikke det store at berette om ugen der gik. Mandag siger jeg farvel til min gips og jeg glæder mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar